Kontakt

Jeśli chcesz być informowany/na o nowych postach, masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się podzielić swoją opinią, nie wahaj się pisać :)
GG:
51088874
e-mail: saeth500@gmail.com

czwartek, 31 lipca 2014

Liebster Award

Chciałabym podziękować Farren M za nominację :)



Zasady są następujące:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Blog, który mnie nominował: 



Pytania, które otrzymałam:

1. Ile masz lat?

Mam aż siedemnaście lat :)

2. Jakie jest Twoje marzenie? 

Marzeń mi nie brakuje, mogłabym zrobić całą listę. Jednak największym z nich jest zostanie pisarką. Blog to takie ćwiczenie przed wydaniem własnej książki. Nie wiem, czy będzie związana z yaoi. Poza tym marzę, aby pojechać do Hiszpanii i zostać psychiatrą. 

3. Którego z chłopców z 1D najbardziej lubisz?

Żadnego, bo... patrz odpowiedź na pytanie 5.

4. Co sądzisz o Perrie Edwards?

O Perrie Edwards nie mam zdania, bo również nie śledzę jej losów.

5. Jesteś directioners?

Nie jestem directioners.

6. Jaki był Twój pierwszy przeczytany imagin? (możesz podać linka)

Nie miałam jeszcze okazji przeczytać ani jednego imaginu. 

7. Wierzysz w Larrego? 

Nie rozumiem pytania.

8. Jaki jest Twój ulubiony owoc?

Ulubiony owoc to truskawka. Uwielbiam jej kolor i zapach. Kojarzy mi się z wakacjami u babci. :)

9. Twoje ulubione płatki? 

Moje ulubione płatki to płatki śniegu. Powstają w chmurach, są maleńkimi kryształkami, fantazyjnie wyrzeźbionymi przez naturę. A co najdziwniejsze, żaden kształt nie powtarza się. 

10. Góry vs Morze

Po dwóch pod rząd wakacjach spędzonych w górach i częstych pobytach nad Bałtykiem, muszę przyznać, że wolę góry. Lubię wędrować i podziwiać piękne widoki. 



Moje pytania: 

 1. Której drużynie Quidditcha kibicujesz?
2. Co powiedziałbyś/powiedziałabyś superdżdżownicy?
3. Dokąd wyprowadziłbyś/wyprowadziłabyś się, gdyby Twój dom zajęli kosmici?
4. Jaką postać z książki/filmu chciałbyś/chciałabyś spotkać?
5. Co sądzisz o Homo Sapiens?
6. Jaką magiczną moc chciałbyś/chciałabyś posiadać?
7. W jakie zwierzę zmieniłbyś/zmieniłabyś się gdybyś chciał/chciała odbyć podróż dookoła świata?
8. Jak wyobrażasz sobie siebie za dwadzieścia lat?
9. Co zrobiłbyś/zrobiłabyś, gdyby porwał Cię Jack Sparrow?
10. Który obraz Picassa zrobił na Tobie największe wrażenie? 
11. Czy chciałabyś/chciałbyś hodować Pachycondyla verenae?



2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! Cieszę się bardzo, że moje opowiadanie spodobało Ci się na tyle, aby je wyróżnić w tej nagrodzie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za nominację.!
    Nawet bym nie pomyślała, że ktoś może mnie nominować do Liebster Award. ;D

    OdpowiedzUsuń